Re: odpalanie i zamykanie skryptu o zadanych godzinach

jorhn (jorhn123@alpha.net.pl) wrote:
[...]
> Tak, oczywiscie, ale mnie zalezy na pelnej automatyce. Moze tak
> - w jaki sposob mozna napisac polecenie kill -9 'xxx', ale skrypt to
> wykonujacy
> musi wartosc 'xxx' pobrac z ... no wlasnie ... polecenie ps x ? czy moze
> "wyjac" wartosc z pid.file ?

Spróbuj tak:

-- początek skryptu --

#!/bin/sh

/bin/ps axu >>/tmp/stopkaza.tmp
/bin/cat /tmp/stopkaza.tmp | grep stopkaza >>/tmp/stopkaza.tmp2
/usr/bin/awk '$1 {print $2}' /tmp/stopkaza.tmp2 >>/tmp/stopkaza.tmp3

for i in `cat /tmp/stopkaza.tmp3` ; do
 /bin/kill -9 $i
done

/bin/rm -f /tmp/stopkaza.tmp*

-- koniec skryptu --

Sorry za formę, ale pisałem to na szybko.  Wybiera z ps axu linie,
które zawierają wyraz ,,stopkaza'', potem wyciąga z nich pidy i dla
każdego z nich uruchamia polecenie kill -9 <pid>

HTH

--
Łukasz Miemus (lukasz@miemus.org)