RE: odpalanie i zamykanie skryptu o zadanych godzinach

> Program ktory sie odpala o 6 rano zanim sie faktycznie uruchomi moze
> sprawdzac jakiegos lockfile. Dopoki jest dopoty dziala.. Kiedy lockfile
> znika program sie wylacza. A ten program uruchomiony o 22 moze wlasnie
> usuwac locka. To dla skryptow w shellu.

Pewnie przyda mi sie ta podpowiedz, ale nie tym razem ... :-(

> Jezeli jest to jakis inny program C lub inny wykonywalny to po
> prostu zanim
> uruchomisz zapisz jego pid. Program o 22 wywola kill z tym pidem
> i juz.. ew

Tak, oczywiscie, ale mnie zalezy na pelnej automatyce. Moze tak
- w jaki sposob mozna napisac polecenie kill -9 'xxx', ale skrypt to
wykonujacy
musi wartosc 'xxx' pobrac z ... no wlasnie ... polecenie ps x ? czy moze
"wyjac" wartosc z pid.file ?

> jakas akcje shutdown.

Program sam w sobie nie posiada

[cut]
Dzieki za podpowiedzi

> Pozdrawiam
> Basia

Pozdrowionka
Marecki

ps. zalaczam zrodelka do stopkaza, moze komus sie przyda ?