Exim + Maildir a dostarczanie, próba 2

Sorki że się powtarzam, ale może ktoś już rozwiązywał taki problem :

chcę przenieść pocztę z var/spool/mail do katalogów domowych. No i wrzuca
pocztę do katalogu domowego użytkownika, zarówno gdy używam Maildira, jak
również bez. Gdy w eximie podaję file = ${home}/${local_part}, (nie używając
maildira) elegancko wrzuca do katalogu domowego użytkownika, dokładnie tak
jak do var/spool/mail , ale tylko wrzuca, nie informuje, że doszła nowa
poczta, ani
 jej nie odczytuje. Poprostu siedzi sobie plik w katalogu domowym.

 Zacząłem więc próbować przez Maildir'a, ustawiłem

local_delivery:
  driver = appendfile
  group = mail
  mode = 0660
  mode_fail_narrower = false
  envelope_to_add = true
  directory = ${home}/Maildir
  #file = /var/spool/mail/${local_part}

 address_directory:
   driver = appendfile
   no_from_hack
   prefix = ""
   suffix = ""
   maildir_format = yes

 no i tworzy się katalog Maildir, a do niego dochodzi poczta :
 test-1:/home/lucas/Maildir# ls
 q18JAN1-001A3M
 test-1:/home/lucas/Maildir#

 ale też nie huczy i nie buczy że ma pocztę. Nie da jej się odebrać. Za to z
wysyłaniem z konta wszystko jest ok.
 W skrócie wygląda to tak, poczta dochodzi, tylko nie informuje o tym,
poprostu jest plik z ./home/user/Maildir. Katalog Maildir stworzył się
automatycznie. Prawa dostępu do katalogu i do pliku ok. ( user mail ).

 Lucas