Re: Gnome z testing

Dnia Thu, 5 Dec 2002 22:47:31 +0100  napisałeś/napisałaś:

> [...]
> NETWM do WMakera i zaczął działać z GNOME 2 (tyle tylko, że wolno się
> odpalał - używałem gnome-session 2.x). Próbowałem Metacity ale
> poległem - GNOME 2 za bardzo uzależniony jest od nautilusa -
> praktycznie większość rzeczy jak się chce zrobić to koniecznie
> nautilus... zmienić coś w menu (edycja menu będzie w 2.2 a w 2.0 menu
> jest gorsze niż w 1.4), skonfigurować... gnome-control-center 2.x
> gryzie się niestety z gnome-control-center 1.4 więc zachowanie softu z
> GNOME 1.x nie jest już konfigurowalne (nie wiem czy wygląd GTK1 można
> wyedytować inaczej niż edycja .gtkrc lub gnomecc).

No walsnie. W zyciu nie uzywalem nautilusa, bo wolny.
A ja nie mam super mocnego kompa (Duron600 256 ram, geforce2mx). Z tego
samego powodu zrezygnowalem z kde.>

> Po paru tygodniach używania przesiadłem się (za namową znajomych) na
> KDE 3. Najpierw 3.0.4 z kde.org, teraz mam 3.1.0 - przy czym nadal za
> desktop robi ROX-Filer (jakoś nie przepadam za kdesktop ani
> konquerorem) i jakoś nie chce mi się sprawdzać czy GNOME 2 nadaje się
> do użytku.
>
> Poszukaj respozytorium z GNOME 2 dla woodiego jak nie chcesz
> przechodzić na sida.

W sumie, wczoraj przeszedlem bez zadnych bolow ze stable na testing,
jedyne co musialem zrobic to od nowa "dorobic" kolko w myszce.

Jeszcze jedno pytanko. Jakie wymagania sprzetowe ma gnome 2 do
komfortowej pracy?

JA tymczasem cichutko zmienie wpisy w source.list...

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank