Re: Gnome z testing

On Thu, 5 Dec 2002 22:35:27 +0100
Michał <ryjek38@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam.
> Przyznam ze po odwiedzeniu witrynki art.gnome.org napalilem sie na gnome
> 2 :)) Czy ktos go instalowal z paczek unstable? Jak wrazenia? Z
> wypowiedzi Grzegorza Prokopskego w L+ wynikalo ze bezbolesne przejscie z
> gnoma 1.4 na 2.0 moze byc jeszcze bolesne.
Jade caly czas na ustable i naprawde polecam (caly system) - jedna z glownych
zalet jest brak problemow z przechodzeniem na najnowsze wersje (wszystko leci
plynnie) - owszem bywa ze cos sie sypnie ale warto.
Gnome2 tez mam - teraz praktycznie nie mam na co narzekac (choc bywaja przewalki
- dzien pozniej jest fix i nie ma problemu).

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)