Re: Debian, PLD.

Dnia czwartek 05 grudzień 2002 08:18, pawelek_@irc.pl napisał:
> Witam serdecznie,
> Dlatego min. ze jak sie nie myle Debian zostal stworzony przez grupe
> hackerow tym samym jest przemyslany nie ma zbednych "smieci".
ojć, tu można się nie zgodzić - pld też imho tworzy grupa hackerów;
a co do zbędnych śmieci... ~9k pakietów... no coż ;-) ale fakt faktem,
że (imho) debian ma najładniejsze, jakościowo, pakiety. (i tu ukłon
w stronę polskich opiekunów pakietów debiana :-))

> Moze sama instalacja stanowi problem dla osoby, ktora ma pierwszy
> kontakt z Debianem a tym bardziej z linuxem.
> Pozniej za to nie ma z nim wiekszych klopotow, upgrade systemu to
> jest cos pieknego :). Ja chcialem zainstalowac PLD na Atlonie i DDR
> niestety nie chcial sie zainstalowac.
> Nie wiem dlaczego?
A ja pld sobie po kilka razy już instalowałem, w sumie pierwszy raz
gdy było tylko zbiorem pakietów *.rpm i przyznam że aktualnie
pięknie rozwiązali np. dyskietkę instalacyjną, ale (to także tylko
moje osobiste zdanie) - dystrybucja aby mogła być brana pod uwagę
w jakich kolwiek rozwiązaniach serwerowych musi posiadać organ
zwany ,,security team'', a pld tego warunku jeszcze nie spełnia.
(nie jest to warunek wystarczający ale napewno konieczny)

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4