Re: wysylanie postow na liste

On Wed, Dec 04, 2002 at 09:25:22PM +0100, Mirek Grochowski wrote:

>Ta lista tak ma. Mniej wiecej.

Uzupełnię.

Rozsądne MUA (np. Mutt) to rozumieją i potrafią sobie z tą sytuacją
doskonale radzić.

Mutt ma m.in. obsługę nagłówka Mail-Followup-to: (sugeruje MUA
odpowiadającego gdzie wysłać odpowiedź, czy tylko na listę, czy
również na adres prywatny)

Poza tym oprócz ,,group reply'' (,,odpowiedz wszystkim'', o ile dobrze
pamiętam zwyczajową nazwę tej funkcji w ,,popularnych programach
pocztowych'' ;-) ma coś takiego jak ,,list reply'' - wysyła wtedy tylko
na listę.

Zalecana lektura:
http://cr.yp.to/proto/replyto.html
http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html