Re: [OT] nazwa.pl

Witaj

A co ty tam masz za problem? Nie zmienili ci NSow jak chciales??
Ja mialam stycznosc z ta firma i dluuugo trzeba bylo dzwonic/spamowac by koles raczyl zmienic mi NSy na poprawne.. Rejestrowalam sobie domenke *.com i jakos dziwnie NSy nie byly zmienione. Facet odsylal maila ze zrobione a nie bylo.
Wreszcie raczyl ustawic mi NSy poprawnie i calosc dziala.
Jednak zdziwie cie.. oni robia to na zasadzie:
np: www.netsol.com <-- tam maja swoj log/pass i zmieniaja to. Jako wlasciciela podaja ciebie, tech siebie i swoj CC#
Nic wiecej... Roznica dla ciebie jest taka:
1) nie musisz miec CC#
2) nie znasz jezyka to masz to zalatwione przez nich.
3) chyba cos za to pobieraja.. (nie zajmuje sie platnosciami to nie wiem)

Pozdrawiam
Basia

Hello debian-user-polish,

  Niestety, zaraz chyba mnie cos trafi.... Prosze zatem osoby ktore
  maja domene wykupiona w firmie nazwa.pl i maja wlasne strony na
  serwerze innym niz nazwa.pl.

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/virus