Re: Gforca4 Ti4200 (PixelView)

Dnia 19:58 02.12.2002, Slawomir Goryczka napisał(a):
> Kumpel ma problemy z ta karta. Pod Mandrejkiem 9.0 m problemy i chcialby
> wiedziec, czy przjscie na Debianka cos z tym zmieni. Czy ma ktos jakies
> doswiadczenia z ta karta pod Woodym???
doświadczeń nie mam ale IMHO przejście na debiana aczkolwiek wskazane ;)
nic nie zmieni w tej materii. jak sterownik nvidii nie wspiera tej karty
to debian nic tu nie pomoże...

pozdr.
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"I statek kosmiczny "Ziemia", ten wspaniały, krwawy cyrk, kontynuował
swój trwający cztery miliardy lat lot po spiralnej orbicie wokół słońca."