Re: kernel przesiadka z 2.2 na 2.4

Dnia 13:56 02.12.2002, Jarosław Łęcki napisał(a):
> Witam.
> Czy moze ktos aktualizowal kernel (z 2.2 compakt na 2.4 )
> poprzez apt-get install jak jest z bezbolesnaoscia tej operacji ??
> Czy np. bez problemu zaskoczy jesli mam dyski SCSI ??
a czemu miałaby być bolesna? ja kompilowałem ze żródeł i wszystko spox.
na woodym.

> Obawiam sie troche recznej konfiguracji :)
do odważnych świat należy :)

pozdr.
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"I statek kosmiczny "Ziemia", ten wspaniały, krwawy cyrk, kontynuował
swój trwający cztery miliardy lat lot po spiralnej orbicie wokół słońca."