Exim + Maildir a dostarczanie

Witam, chciałem pociągnąć temat dalej.
U mnie wrzuca do katalogu domowego użytkownika, zarówno gdy używam Maildira,
jak również bez.
Gdy w eximie podaję file = ${home}/${local_part}, (nie używając maildira)
elegancko wrzuca do katalogu domowego użytkownika, dokładnie tak jak do
var/spool/mail , ale tylko wrzuca, nie informuje, że doszła nowa poczta, ani
jej nie odczytuje. Poprostu siedzi sobie plik w katalogu domowym.

Zacząłem więc próbować przez Maildir'a, ustawiłem

directory = ${home}/Maildir

address_directory:
  driver = appendfile
  no_from_hack
  prefix = ""
  suffix = ""
  maildir_format = yes

no i tworzy się katalog Maildir, a do niego dochodzi poczta :
test-1:/home/lucas/Maildir# ls
q18JAN1-001A3M
test-1:/home/lucas/Maildir#

ale też nie huczy i nie buczy że ma pocztę. Nie da jej się odebrać.

Za to z wysyłaniem z konta wszystko jest ok.

W skrócie wygląda to tak, poczta dochodzi, tylko nie informuje o tym ...

Lucas