Re: Wspolpraca Squid i IExplorer pod WinXP (dlugie)...

Użytkownik Skarabeusz napisał: (...) >Teraz wstukuje bzdurny adres www.abcdef.pl. I TERAZ ZACZYNA SIE COS, >CZEGO NIE ROZUMIEM. Przez 10 sekund nic sie nie dzieje, a potem pojawia >sie komunikat bledu... IExplorer! No przeciez szlag mnie trafi. Zagladam do >acces.log i co widze?! (...) >Co jest zle? Hehehe, pewnie nic (no moze poza IExploderem)! Ja mam dokladnie to samo pod Exploderem, natomiast pod dowolna Netszkapa wszystko dziala pieknie i jak wpisze bzdurny adres, to dostaje komunikat ze Squid'a i tenze jest wyswietlany. Jesli dojdziesz czy da sie to jakos naprawic (jedna z mozliwosci jest wylaczenia w opcjach Explodera "przyjaznych" komunikatow), to mail do mnie. Pozdrawiam, Krzysztof 'C00li' Kulinski