Re: user

> Fakt:
> [Mon Dec  2 22:32:32 2002] [error] [client 192.168.0.1] File does not exist:
> /usr/local/apache/htdocs/~calebr
>
> Wiec gdzie jest blad ;].

Czy mozesz odczytywac zawartosc katalogu?
jesli z katalogu nie ma pliku o nazwie wskazanej przez dyrektywe
DirectoryIndex (np. index.html), to bedziesz mial podobny blad...
czy na stronie, jest error 404 (no file) czy 403 (forbiden)...
mysle ze nie ma sensu uruchamic speclnych opcji dla katalogow public_html
dla userow (<Directory /home/*/public_html>)...
inne "opcje" dla indexow to dyrektywa IndexOptions, modul mod_autoindex
(polecam)...

z drugiej strony cos mi nie pasuje w tym logu ktory podales i twoim opisie
jest to zapewne z logow  bledow apache,   tego co sie orietyuje, oznacza
on ni mniej ni wiecej ze nia masz takiego  usera (tu calebr).
jesli masz usera poprawnego, i nie mail byc katalogu na www
(domyslnie public_html), otrzymal byc log w stylu "File
does not exist: /home/user/public_html/", czyli znany i lubiany error
httpd 404
jesli bys nie mail praw dostepu do katalogu (ktoregokolwiek po drodze),
lub nie mial byc praw odczytu zawartosci katalogu lub pliku glownego w
katalogu (np. index.php), dostal byc info o zabronionym dostepie (error
403)

tomek

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA