Psi (aplikacja Qt3) - dziwny font

Zainstalowałem Psi - klienta Jabbera używającego biblioteki Qt3.

Jak widać na załączonym obrazku
http://rallypl.eu.org/~jacek/not_cute_psi.jpg (ok. 100 KB)
Psi, mimo, że Qt - nie jest cute ;-)

Używa jakiegoś dziwnego domyślnego fontu.
W konfiguracji samego Psi jest możliwość zmiany fontu dla rostera,
wiadomości i chatu, ale fontu ,,domyślnego'' ustawić z jego poziomu
się nie da...

Nie mam zainstalowanego KDE (ani nic pokrewnego, oprócz wymaganego
przez Psi 'libqt3-mt'), gdzie pewnie dałoby się ,,wyklikać''
odpowiedni font.  Mój WM to Sawfish.

Gdzie można ustawić fonty domyślne dla aplikacji Qt3?

Googlałem trochę, ale znalazłem wyłącznie coś o wyborze fontów z
poziomu źródeł danego programu.
Nie da się tego zrobić z poziomu jakiegoś pliku konfiguracyjnego?
Gdzie mógłbym o tym poczytać?

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]