Re: motd

It was 2002-12-01 20:15 when Marcin Sochacki wrote:

> Po trafieniu do skrzynki list nie ma w ogóle pola Status: bowiem jest on

> Początkowa odpowiedź była już bliższa prawdy, bo unikalny jest: '^From '

A co powiecie na Message-ID? Swego czasu miałem regułkę do procmaila
usuwającą duplikujące się maile właśnie po M-ID (ten sam list wysłany na
kilka list dyskusyjnych).

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

          Portal je we wiosce. Wojna będzie, przed wojną tyż był.
          		-- gazeta.pl