Re: motd

On Sun, Dec 01, 2002 at 07:51:30PM +0100, Maciej Jan Głowacki wrote:

> Więc uzupełniam: Unikalny jest ciąg "^Status: "

Po trafieniu do skrzynki list nie ma w ogóle pola Status: bowiem jest on
dodawany dopiero przez MUA. I to tylko w przypadku korzystania z BSD mailbox.
W przypadku maildir-a informacje o statusie trzymane są w nazwie pliku.

Początkowa odpowiedź była już bliższa prawdy, bo unikalny jest: '^From '
Bez dwukropka oczywiście. Jeśli w treści listu występuje taki sam From
(np. w wyniku cytowania) MTA ma obowiązek poprzedzić go znakiem '>', czyli
'>From '.

Wanted