Re: gimp

On Wed, Nov 27, 2002 at 10:30:31PM +0000, pepson@o2.pl wrote:
> Czesc !!
>
> Co nalezy zrobic lub jaki pakiet zainstalowac aby mozna bylo zapisywac w
> Gimpie pochodzacym z Drewniaka, pliki w formacie GIF najlepiej
> animowane???
nie pamietam, ale chyba niec, tyle ze nie ma dostepnego formatu gif
bezposrednio, musisz wybrac : Plik->Zapisz, Dalej _Ustalenie typu pliku_:
_według rozszerzenia_ i nadac plikowi rozszezenie *.gif,
wiem ze spowodowane jest to jakimis obostrzeniami licencyjnymi dotyczacymi
formatu gif...

pozdrawiam
yanek
--
System operacyjny typu "Yo-Yo" to WinNT. Raz w górę... raz w dół... raz...