Re: Man brak polskich znaków.

> Używam unstable , od jakiegość czasu nie mam polskich znaków  w man ,
> ani w pinfo.
> To chyab groff , który po napotkaniu na wejściu polskich znaków
> wyświetla  'warning: can't find special character ' i je ignoruje
> próbowałem -Tlatin1 i -Tascii . less i pager działają porawnie.
> Czy u was na unstable jest porawnie ?
> Jakieś sugestie ?
Widzę że ja mam  tylko z tym problem. Dodam ze mam ustawione:
LANG=pl_PL
LC_ALL=pl_PL.ISO-8859-2.
Polskie znaki przez less jak i pisane na konsoli (XTERM) są ok.
Próbowałem na różne sposoby i wciąż MAN omija polskie znaki:
"

NAZWA
       ipchains - administracja zapor ogniow IP (IP firewall)

SKADNIA
       ipchains -[ADC] acuch specyfikacja-reguy [opcje]
       ipchains -[RI] acuch num-reg specyfikacja-reguy [opcje]
       ipchains -D acuch num-reg [opcje]
       ipchains -[LFZNX] [acuch] [opcje]
       ipchains -P acuch cel [opcje]
       ipchains -M [ -L | -S ] [opcje]

"
Jakieś  sugestie ? Kto używa unstable i ma polskie znaki w man?

Pozdrawiam.