Mapowanie BIOSU karty graficznej

Witam!!!

Zaszla u mnie potrzeba zmapowania BIOSU karty graficznej w dosemu
pod debianem woody no i za bardzo mi to nie wychodzi.
Zrzucilem BIOS karty poleceniem "getrom", dopisalem do dosemu.conf
(wszystko wg dosemu.HOWTO) i niestety jako uzytkownik nie moge z
tego korzystac.
Debugowanie sesji dosa informuje, ze "BIOS not mapped" z
powodu braku uprawnien. Oczywiscie, gdy uruchomie dosemu jako root to
wszystko dziala poprawnie. Pomoglo dodanie "+s" dla dosemu.bin, ale
mysle, ze nie
tedy droga i powinno sie to dac inaczej zrobic.

Moze ktos ma doswiadczenia w tym kierunku i zechcialby sie podzielic
;-)).

--
                          **** Krzysztof Piecuch  ****
                         krzysztof.piecuch@optimus-ic.pl