Re: OT: blokada prv

On Thu, Nov 14, 2002 at 10:05:10AM +0100, Michal Niezbecki wrote:
> Z gory przepraszam za off-topic ale bardzo licze na Wasza pomoc.
> Problem: zarejestrowano w domenach prv.pl adresy ktore stanowia redirect na
> moja strone www. Oczywiscie bez mojej wiedzy i zgody. Interwencje w prv.pl
> zarowno mailowe jak i telefoniczne nie pomogly.
> W zwiazku z tym pytanie, czy istnieje jakakolwiek metoda aby
> zablokowac/odfiltrowac odwolania do mojego 80 za pomoca domen .prv?
> Przepraszam za zasmiecanie listy, jezeli za takie to uyznacie, ale sprawa
> jest dla mnie wazna i licze na Wasza pomoc.

Można blokować po nagłówku HTTP Referrer:.
Jeśli chcesz to zrobić w Apache'u to chyba najwygodniej przez mod_setenvif.
Coś na kształt:
BrowserMatch ^BadRobot/0.9 go_away
<Directory /docroot>
    order allow,deny
    allow from all
    deny from env=go_away
</Directory>

tyle, że zamiast BrowserMatch wpisz SetEnvIf z warunkiem dot. Referrera.

Wanted