Nagrywanie bootowalnej płyty Debian-Woody.

Cześć!

Przegrywałem dzisiaj koledze płyty z Debian Woody. Wszystko byłoby w
porządku, gdyby pierwsza z nich chciała się bootować. Jednak nie chce.
Podczas przegrywania korzystałem z polecenia:
mkisofs -V Woody1 -r -J /dane | cdrecord -v speed=10 dev=0,0,0 -

Myślę, że pominąłem jedną z poniższych opcji polecenia 'mkisofs', ale nie
wiem którą:
-b eltorito_boot_image
-G generic_boot_image

Być może zrobiłem jakiś inny błąd? Proszę o podpowiedź. Jeśli chodzi o ilość
danych na wejściu i wyjściu, to była ona taka sama.

P.S. Póki co sprawę bootowania rozwiązałem za pomocą dyskietek, jednak jest
to trochę mniej wygodny sposób, chociaż z drugiej strony Debian'a instaluje się na szczęście
raz, dlatego otrzymana odpowiedź przyda mi się raczej przy nagrywaniu innych płyt.

Pozdrowienia

Wojciech Kaczmarek