Re: Jajko na serwer.

On Fri, 8 Nov 2002, Mateusz Papiernik wrote:

> na 100%. Poza tym jaki jest sens trzymania ziemniaka jak jest woody?
> brak dostepu do netu? w L+ byly plytki :)

np. musze miec stare jodro bo mam urzedzenie do ktorego sa sterowniki
powiedzmy do 2.0.x? i ten komputer musi byc w sieci i ni jak nie moge go
uaktualnic bo np. taki woody nie ma wsparcia dla 2.0.x (czy ma? bo nie
wiem?).

teortyczny scenariusz ale kiedys moze tak byc z np. woodym i powiedzmy
jadrem 2.6 czy wiekszym. Postawie serwer na woodym i nie bede mogl go
upgradowac do kolejnej dystrybujcji. Taki Redhat np. jest wspierany do
wersji 5.x (czyl tez juz troche leciwa wersja)

--
rjs