Re: zdalna zmiana jajka

Użytkownik hipiss napisał:

chodzi mi o to ze
instaluje nowe jajko zdalnie...
ok robie sobie kopie starego i ustawiam w lilo tak
linux ----> vmlinuz-nowawersja
linux-old---->vmlinuz-stara_wersja

robie restart kompa...

no i cos poszlo nie tak np "kernel panic lub LI"
no wiec jak teraz zrobic restart-zdalnie???
a nastepnie uruchomic stare jajko???

jakies pomysly???

Ja mam dobry pomysł. Idziesz, lub jeśli jest daleko, możesz skorzystać ze środków komunikacji zbiorowej (taksówka, autobus, tramwaj) ewentualnie z roweru lub innego własnego pojazdu, w kierunku serwera który nie ruszył z nowym jądrem. Siadasz do klawiatury, restartujesz maszynę, przy starcie LILO wciskasz SHIFT i podajesz stare jądro. Wszystko powinno już być w porządku. Jeśli chcesz lub potrzebujesz możesz wrócić tam skąd przybyłeś.
:-D

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl