Re: Mosix na Woodym nie działa :(

On Wed, Nov 06, 2002 at 05:24:19PM +0100, Jędrzej Sieracki wrote:
[...]
> komp się uruchamia, klient widzi serwer, pokazuje statystyki, ale...

Klient, serwer? Hmm... Gdzieś, kiedyś czytałem, że w klastrach MOSIX nie ma
relacji tego typu, no ale to było stosunkowo dawno...

> procesy automatycznie nie migrują, pomimo, że w /etc/default/mosix:

A węzeł jest dostatecznie ,,dociążony''?

> co ciekawe, jeżeli użyję mosrun i wrzucę 'siłą' proces na drugą maszynę,
> działa bez problemu. nie zależy mi jednak na uruchamianiu wszystkiego na
> innej maszynie, ale WSPÓŁDZIELENIU mocy obliczeniowej.
[...]
> Każdy post o doświadczeniach z mosixem w dowolnej wersji mile widziany :)

Swego czasu zbudowałem ,,klaster'' na dwóch maszynach domowych: PII
400MHz/224MB RAM i AMD K5 133MHz/16MB RAM. Na obu był woody (wówczas jeszcze
testing) albo nawet i sid oraz jajko 2.4.13 ze stosowną łatą. Z pierwszego
komputera też procesom nie za bardzo się chciało migrować na tę drugą, ale
odwrotnie, owszem. Nie zagłębiałem się w to nigdy, ale prawdopodobnie
istnieje możliwość ustawienia wartości progowych zasobów, przy których
następuje automatyczna migracja. Mogę jedynie doradzić uważną lekturę
http://www.mosix.org i /usr/share/doc/mosix (?).

Pozdrawiam,
Grzesiek

--