Mosix na Woodym nie działa :(

Witam grupowiczów :)

Jutro mam zamiar robić drugie podejście do klastra mosix na woody'm...

Ale po kolei:

mosix dla woody'ego to 1.5.7. klientem (z powodu łatwości instalacji) był
clumpos 7.0, który, niestety, ma mosix 1.7.0. musiałem więc przekompilować
kernel 2.4.19 z mosixem 1.7.0. poszło :) poinstalowałem user-land
utilities też dla mosixa 1.7.0 ze źródeł. jeszcze tylko zmiany
/etc/inittab i restart...

komp się uruchamia, klient widzi serwer, pokazuje statystyki, ale...
procesy automatycznie nie migrują, pomimo, że w /etc/default/mosix:

# This node is a Mosix node.
MOSIX_NODE=yes
# Processes are allowed to migrate to other nodes.
MIGRATE=yes
# Allow guest processes to arrive.
BLOCK=no
# Don't use MFS
MFS=no

co ciekawe, jeżeli użyję mosrun i wrzucę 'siłą' proces na drugą maszynę,
działa bez problemu. nie zależy mi jednak na uruchamianiu wszystkiego na
innej maszynie, ale WSPÓŁDZIELENIU mocy obliczeniowej.

coś przeoczyłem? a może nie bawić się w clumpos, tylko porobić diskless
klienty (np. z dyskietkami startowymi) z mosixem 1.5.7 jaki jest w
woodym-może wtedy ruszy?

Każdy post o doświadczeniach z mosixem w dowolnej wersji mile widziany :)

---
Do not piss off your Admin,
for thou art crunchy and taste good with ketchup.
  -- Wisdom of the Wires, Scroll XLII.

PGP public key avail @
http://keys.pgp.dk:11371/pks/lookup?op=index&search=flash44%40s31.pl&fingerprint=on
Key fingerprint = 6896 B27A 7D31 484D 5AF9  12F6 BB0B E43A 5B74 164D