[NTG] Gry sieciowe i porty

Witam
był wątek o programach p2p, ale jest jeszcze jedna sprawa:
a jakich portach działają takie gry jak:
quake (1/2/3), counter-strike, wolfenstein (ten nowy) i i.in.?
chodzi o to, że wiellu graczy u mnie w sieci narzeka, ze nie da się
grać
więc postanowiłem, że dorzucę do htb porty gier, zeby im ulatwic
programy p2p przytne do minimum i wszystko bedzie jak nalezy
czy ktos moglby mi pomoc?

ps. list byl pisany z odleglej maszyny ispella jescze nie podpialem pod
vima, wiec moze tu sie az roic od literowek i przepraszam za NTG, ale w
tej chwili nie mam sie do kogo zglosicjak wrcoe do siebie, to pogoogluje
za tymi portami, a narazie chcialem jedynie wywolac drobka dyskusje

--