Re: Samba + WinXP

----- Original Message -----
From: "Arkadiusz Malinski" <arecki@hosaka.fn.pl>
To: "Lista Debian Lists" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, November 05, 2002 4:46 PM
Subject: Re: Samba + WinXP

>  myslalem ze jest to oczywiste :))

Do tego jeszcze dochodzi pytanie jaki XP bo np. Home nie ma mozliwosci
logowania do domeny.

A najprostszy sposob to:
addgroup machines
adduser -g machines -s /bin/false nazwakompa$
---
smbpasswd -a -m nazwakompa$
smbpasswd -a user
2 x haslo i juz masz konto usera i konto komputera.

Btw jesli zalezy Ci na "lepszej" sambie, to polecam samba-tng
(http://www.samba-tng.org) jest tam link z paczkami do Debiana. A ta juz
zachowuje sie niemal jak NT.