Re: locales

On Tue, Nov 05, 2002 at 09:43:10AM +0100, Paweł Tęcza wrote:
> Bez przesady. Serwery lustrzane sa po to, zeby odciazyc tamte serwery. Na
> stronie http://debian.otwarte.pl/article.php?aid=8#3 mozna znalezc wiele
> polskich mirrorow z pakietami.

Jasne, choc z polskimi mirrorami to roznie bywa. Nawet na ftp.pl.debian.org zdarzaja sie nierzadko wpadki typu: sa juz uaktualnione listy pakietow, podczas gdy nie ma jeszcze tychze pakietow.
A poza tym mirrory sa nie tylko po to zeby 'odciazyc' te serwery, ale tez po to zeby uzytkownicy z roznych stron swiata mogli wybrac najszybszy dla nich serwer. U mnie np. najszybszy jest wlasnie ftp.debian.org (208.185.25.38), wiec z niego korzystam zwlaszcza, ze problemy z zaleznosciami zdarzaja sie tu rzadko i archwium pakietow jest jak sadze najbardziej aktualne (a korzystam z unstable, wiec to niekiedy robi roznice).