Re: Samba + WinXP

Dnia Tue, Nov 05, 2002 at 02:04:12PM +0100, Marcin Błażejowski napisal(a) :
>czesc,
>wiem, ze to nie jest pytanie debianowe, ale jestm juz bliski zalamania
>nerwowego...czy ktos wie do ktorej wersji Samby (pracujacej jako PDC) XP potrafi sie
>zalogowac?

 Nie wiem jak jest w XP ale w Win2000 jest taki walek ze ustawiajac
 logowanie sie do samby PDC to trzeba PIERWSZY RAZ zalogowac sie jako
 root tzn. w aliasach do samby robisz sobie root: administrator czy jakos
 tak (dokladnie nie pamietam). I juz jako administrator z haslem roota (z
 linuxa) podlaczasz sie do domeny. Pozniej juz mozesz sie logowac jako
 jakikolwiek uzytkownik z samby ale pierwszy raz dziala tylko i wylacznie
 root.

--
Arkadiusz Malinski .:||:. arecki(at)aragorn.debian.pl .:||:. format s.c.
:. GPG fingerprint: 2BDF 4ABB A957 E089 2B19 79B4 A71A CE12 C246 684B .: