Re: lista programow P2P ...

Witam, calkowita blokada jest przesada, ale... uzytkownicy mojej sieci lubia sobie pograc przez net i twierdza, ze maja "lagi" jak ktos sciaga przez P2P, wiec zastosowalem blokade w ciagu dnia i limit transferu (dla gier wystarcza po 6kB w kazda strone) i wolny dostep w nocy. A ja? - "God, root - what a difference?" ;oD Krzysztof 'C00li' Kulinski Użytkownik Marcin napisał: >Oj cos mi sie wydaje ze kolega przesadzil :( >Nawiasem, jezeli jest stale lacze (nie jakies SDI) tylko normalny >powiedzmy polpak to troche lamerowato jest blokowac (REJECT) wszystkie >progi :)