Re: Mysz

Czolem!

> Zrobilem tak: Odpalilem program xf86cfg - program ten posiada srodowisko
> graficzne w ktorym mozna ustawic parametry myszy, z tym ze za kazdym razem
> jak zmienialem konfiguracje to program nie zapamietuje moich ustawien do
> pliku /usr/X11R6/lib/X11/XF86config

Konfiguracja X-ow jest zapisywana w pliku /etc/X11/XF86Config (dla starej
wersji XF86 3.6.x) lub /etc/X11/XF86Config-4 (dla wersji XF86 4.x).

> Moja mysz podpieta jest do com1 czyli - ttyS1

Com1 to w Linuxie urzadzenie /dev/ttyS0 i pewnie stad bierze sie Twoj problem.
Najlepiej w konfiguracji X-wo jako urzadzenie wpisz sobie

Option "Device" "/dev/mouse"

i za pomoca symbolicznego dowiazania okresl na co ma ono wskazywac, np.

ln -s /dev/ttyS0 /dev/mouse

Pozdrawiam serdecznie

P.