Re: Problem z HP 710C

Dnia 04.11 2002 , o godzinie 10:32
Radosław Kordula (Test) napisał(a) :

> HP 710C to winprinter - nie wydrukuje tego co przychodzi
> bezposrednio na LPT.

Niestety tego się obawiałem.
> Trzeba uzyc filtra pnm2ppa. Wiecej szczegolow znajdziesz
> w dokumentacji.

Gdzieś słyszałem o tym filtrze, ale myślałem, że będzie można się bez
niego obejść (nie pamiętam abym na RedHacie instalował coś takiego, co
oczywiście nic nie znaczy).

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie
działać jak należy.
--
    "I break away from all conventions that do not lead to
     my earthly success and happiness"