Re: lista programow P2P ...

> Na userów nadużywających Kazy i osła jest tylko jeden sposób -
> przycięcie całego ruchu, gdyż nie da się jasno określić portów, na
> których działają te cholerstwa. Nie wykluczone, że przyszłych werjsach
co do kaazy, to slyszalem ze wyjsciem jest przyciecie (nie ograniczenie)
podstawowych portow programu, wtedy nie przenosi sie na 80 port,  nie
potwierdzilem jednak jeszcze tej informacji ,,prktycznie'' poniewaz dopiero
mam w planach zajecie sie podzialem pasma :))

pzdr
yanek
--
System operacyjny typu "Yo-Yo" to WinNT. Raz w górę... raz w dół... raz...