Re: Dziwne problemy z Debianem.

Krzysztof Zubik napisał.

> Witam Wszystkich.
> Chce pomoc koledze w rozwiazaniu problemow z Debianem. Z
> gory dziekuje za odpowiedzi.

Message: 11
Date: Thu, 31 Oct 2002 11:13:32 +0100
To: tlug@linux.gda.pl
Subject: Re: [TLUG] dziwne problemy z debianem
From: nes@e-liberty.pl
W nocy udalo mi sie zdownowac serwer i zapuscilem memtesta,
ZADNYCH_ errorow.. Procesor tez nie jest przetaktowany.
Zadnego dodatkowego sprzetu, tylko karty sieciowe powsadzane,
napewno dzialajace... hmmm juz nie mam pomyslow.
Najwieksza jazda jest z openssl, wczoraj wyluskalem ten plik
z pakietu od slack'a 8.1 ( weresje ssl'a chyba sie zgadzaja 0.9.6d )
i dziala bez problemow na debianie, z tym ze ten ze slacka ma ponad
900kb a ten z debcia raptem 230kb..
                                            ^^^^
                             moze ktos sprawdzic u siebie?
z gory thx i pozdrawiam
nes.
Dziekuje kolegom za informacje dotyczace programu memtest.
W TLUG-u byla tez porada, zeby sprawdzic czy procesor nie zostal
przetaktowany. Jednak problem istnieje nadal.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000