Re: "Smieszni" hakerzy.

Witam
Mozesz zabezpieczycz sie zewnetrzeni jak i wewnetrzenie.
Zacznijmy od jajka patche na 2.2.22.
OpenWall zabezpiecza wewnatrz.
Hap-linux zabezpiecza przed skanowaniem.
Druga rzecz pakiet sentry-0.61.tar.gz ten kontroluje skanowanie portow.
Robi wpis kot kiedy i co skanowal.
Po trzecie ja np mam Woodego ale pakiety sciagam z wersji unstable w woody
sa juz stre pakiety i do niektorych wiadomo jak sie dostac i dalej do
systemu.
W pliku /etc/apt/source.list mam wpis
deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian unstable main contrib non-free
deb ftp://mirror.ipartners.pl/pub/debian-non-US unstable/non-US contrib
non-free

I oczywiscie czeste uprade raz na tydzien :)

pozdrawiam
Pawelek L.
http://www.pawelek.one.pl
GG: #39211