Postfix + SASL

Nie uruchomic poalczenia POSTFIX + SASL.
Korzystam ze standardowych deb'ow. Mam Debiana 3.0.

Dodałem wpisy w main.cf:

smtpd_sasl_auth_enable = yes
smtpd_sasl_local_domain = $myhostname
broken_sasl_auth_clients = yes
smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, permit_mynetworks,
check_relay_domains

Mimo to SASL nie dziala. Po telentowaniu sie na port 25 nie mam czegos
takiego jak:
250-AUTH DIGEST-MD5 CRAM-MD5 GSSAPI PLAIN LOGIN
250-AUTH=DIGEST-MD5 CRAM-MD5 GSSAPI PLAIN LOGIN
o czym piszą w howt_to

Jesli chodzi o baze hasel to jest to plik /etc/saslbd. Wpisy sa w porzadku,
bo wczesniej korzystal
z niej sendmail i bylo OK. Moze z postfixie trzeba ta baze wskazac.
Zaznaczam ze sasl jest
skonfigurowany, tzn utworzony jest plik /usr/lib/sasl/smtpd.conf oraz
wybrana jest metoda SASLDB.
Zastanawiam sie nad tym od czego jest katalog /etc/postfix/sasl?
Potworzylem tam sylinki do sasldb i smtpd.conf, ale nadal nic.

Konfigurował to ktos kiedys?