Re: [OT] Office + samba

On Wed, Oct 23, 2002 at 07:18:00PM +0200, Radoslaw Antoniuk wrote:
> Czy ktoś robil "wspoldzielona" instalacje office-a moze?
robilem,
otoz standardowo instalujez wydajac poloecenie bodajze setup -net
(z roota)
a potem dla kazdego z userow osobno do katalogu domowego...

> Mam kilka komputerow na ktorych nie ma miejsca, a chce zeby dzialal z nich
> office...
...ale ja to robilem na ednym kompie dla wielu uzytkownikow...

> Any solutions? Dokopalem sie do jakiegos Network Installation Wizard ale to
> cholerstwo nie chce działać...
poszukaj w googlarce, jest gdzies polski serwis dotyczacy OO, moze jest jakis e-mail do kogos bardziej zorientowanego...

pzdr
yanek

--
System operacyjny typu "Yo-Yo" to WinNT. Raz w górę... raz w dół... raz...