Re: Ograniczanie predko¶ci CD [OT] WYCISZANIE PC

On Mon, 21 Oct 2002, Krzysztof Zubik wrote:

> Krzysztof Kajkowski napisal.

> Witam.
> Opornik trzeba wlutowac szeregowo z wentylatorem zasilacza.
> Wiekszosc wentylatorow w zasilaczu jest na 12 V. Trzeba wymontowac zasilacz,
> otworzyc jego obudowe, wylutowac 1 przewod wentylatora od plytki drukowanej
> zasilacza (dowolny, ) wlutowac opornik jednym koncem do punktu w zasilaczu
> po wylutowanym przewodzie, do drugiego konca opornika dolutowac odlaczony
> przewod wentylatora (wczesniej nalozyc kawalek rurki izolacyjnej taki zeby go
> [...]
Ojoj, ojo jojo jojo joj.
Ilez zachodu. A wlasciwie to wystarczy przecicac kabelek i biegnacy do
wentylatorka. Wlutowac rezystor i tyle. Po co sie dobierac do plytki
drukowanej.Uwaga. Jesli boisz sie o swoj komputer lub siebie samego
mozesz nawet na czas tej operacji wylaczyc zasilanie, coby czegos nie
zewrzec. :))

--
mirek