Re: Ograniczanie predko¶ci CD [OT] WYCISZANIE PC

Krzysztof Kajkowski napisal.

> Nasta³ dzieñ: Mon, 21 Oct 2002 10:51:52 +0200
> gdy Piotr Potargowicz <piotr@potargowicz.one.pl> napisa³/³a to:

> A ja mam pytanie trochê nie zwi±zane z tematyk± grupy: gdzie wlutowaæ
> konkretnie ten opornik? Czy s± jakie¶ wymagania? Kabla zasilaj±cego nie
> bêdê przecie¿ ci±³, czyli co, za gniazdem? Aha, nie mam wy³±cznika
> zasilacza z ty³u obudowy...
> cayco

Witam.
Opornik trzeba wlutowac szeregowo z wentylatorem zasilacza.
Wiekszosc wentylatorow w zasilaczu jest na 12 V. Trzeba wymontowac zasilacz,
otworzyc jego obudowe, wylutowac 1 przewod wentylatora od plytki drukowanej
zasilacza (dowolny, ) wlutowac opornik jednym koncem do punktu w zasilaczu
po wylutowanym przewodzie, do drugiego konca opornika dolutowac odlaczony
przewod wentylatora (wczesniej nalozyc kawalek rurki izolacyjnej taki zeby go
po podlaczeniu przewodu nasunac na opornik w celu zapobiegniecia powstaniu
zwarc.)
Po tym mozna juz zmontowac obudowe zasilacza i go wmontowac do komputera.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000