Re: Re[2]: Ograniczanie predkości CD [OT] WYCISZANIE PC

On Mon, 21 Oct 2002 21:59:24 +0200
Bartlomiej Krajewski <bartek@kozanostra.o.k.pl> wrote:

> Samo ogniwo Peltiera nic nie da. Po prostu wytworzy na sobie różnicę
> tempteratur rzędzu kilkudziesięciu stopni. Przy dobrym wentylatorze
> pozwala to zmrozić procek do kilku stopni Celsjusza. Ale przy braku
> wentylatora nic nie da.
hmmm, a ja jeszcze kilka godzin temu widziałem serverek z takim
rozwiązaniem ajk opisałem: ogniwo Peltiera i BARDZO duzy radiator (bez
wentylatorka - chyba, ze wentylator w zasilaczu)
to wszystko przypięte do PIII-1GHz - uptime 20 dni

--
pozdrawiam, JaspEr
jasper@cidernet.pl