Re: Ograniczanie predkości CD [OT] WYCISZANIE PC

On Mon, 21 Oct 2002, Krzysztof Kajkowski wrote:

> A ja mam pytanie trochę nie związane z tematyką grupy: gdzie wlutować
> konkretnie ten opornik? Czy są jakieś wymagania? Kabla zasilającego nie
> będę przecież ciął, czyli co, za gniazdem? Aha, nie mam wyłącznika
> zasilacza z tyłu obudowy...

Nawet nie probuj ruszac okablowania 230V! Rezystor powinien byc na jednym
z przewodow (z reguly czerwony) doprowadzajacych zasilanie do wiatraka
(tam jest tylko 12V). A tak w ogole to polecam te odrobine drozsze obudowy
- czesto posiadaja zasilacz z automatycznie regulowanym wentylatorem.

Karol

--
		Karol Czachorowski
		narel@fantastyka.net