Re: Ograniczanie predkości CD [OT] WYCISZANIE PC

Nastał dzień: Mon, 21 Oct 2002 10:51:52 +0200
gdy Piotr Potargowicz <piotr@potargowicz.one.pl> napisał/ła to:

> No niewiem czy jest duzo cichsza od dyskow IBMa... Ale nie o to mi
> chodzilo, jak chcesz wyciszyc zasilacz to wlutuj mu szeregowo opornik

A ja mam pytanie trochę nie związane z tematyką grupy: gdzie wlutować
konkretnie ten opornik? Czy są jakieś wymagania? Kabla zasilającego nie
będę przecież ciął, czyli co, za gniazdem? Aha, nie mam wyłącznika
zasilacza z tyłu obudowy...

cayco