Re: Ograniczanie predkości CD [OT] WYCISZANIE PC

> trzeba kupic odpowiedni dysk ;) mam Barracude IV i nie slychac jej w
> ogole -
> glosniej pracuje wentylator zasilacza

> jedensen

No niewiem czy jest duzo cichsza od dyskow IBMa... Ale nie o to mi chodzilo,
jak chcesz wyciszyc zasilacz to wlutuj mu szeregowo opornik 50 Ohm a jak Ci
bedzie jeszcze glosno to 100 Ohm. Tylko moc opornika to tak 2 Watt lub
wiecej. Jak jeszzce sobie chlodzenie wodne sprawisz , to wtedy przekonasz się
ze twoj dysk jest GLOSNY :) A i jeszcze mozesz wyciac profile z blachy w
zasilaczu tam gdzie masz wiatak. Wtedy przyspieszasz przeplyw powietrza i
zminiejszasz jego zawirowania- szum. A zeby nie bylo brzydkiej dziury, to
kupujesz w sklepie elektronicznym tzw. grilla na wiatrak 8cm ... koszt kolo
10 zł. Wiec w sumie po wpakowaniu w swoj komp niewiele ponad 100 zl
przestajesz go zupelnie slyszec. A no i najprostrze zestawy chlodzenia
wodnego, sa bardziej wydajne od dosc potężnych wiatraków...

pozdrawiam Piotr Potargowicz