Re[4]: pop3 ssl

19 października 2002 13:58:32 amon pisze:

> [...]

a> i wlasnie tu byl problem a nie z serwerem ;-)
a> teraz musze sie pobawic bata zmusic do ssl

W Bacie trzeba koniecznie dodać certyfikat do Trusted Root. W
przeciwnym wypadku nie będzie działać a w logach nie będzie słowa na
ten temat. Można sobie poradzić bez certyfikatu, ale potrzebny będzie
stunnel.

--
Bartłomiej Krajewski
bartek@kozanostra.o.k.pl