Re: prosze o namiar gdzie szukac ... problem z dyskiem (lilo)

Witajcie.

Znalazlem co jest nie tak z dyskiem. Chce sie z wami podzielic info - bo
kilka osob mi pomoglo.

Wyslalem kiedys cos takiego:
> Zakupilem sobie nowiusienki dysk :) Seagate Baracuda 80GB (eh teraz to
> mozna szubkac jak cos zginie ;) ) model .. hmmm nie paietam - ale czy to
> jest potrzebne ?
>
> Do rzeczy :
> w momencie kiedy uruchamiam "lilo -v" by zaaktualizowac boot record (po
> zmianie /etc/lilo.conf) wyskakuje cos takiego :
>
> Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
> head/sector geometries for BIOS drive 0x80
> Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
> head/sector geometries for BIOS drive 0x81
> [...]
[...]

Otoz nie jest to wina lilo (choc posrednio tez) ale mojego ... BIOSU na
plycie. Nie ma mozliwosci przy mojej plycie (ASUS P5A obsluzyc w normalny
sposob dysku 80 GB. I tak cud ze chodzi - byly 3 upgrade BIOSU - dpiero
jakas wersja beta chwycila). [[ Heh a na gieldzie komputerowje w Krakowie
zapierali sie co niektorzy ze "nie ma szans" Heh. ]]

Blad ten bedzie sie pojawial do czasu az BIOS bedzie w stanie obsluzyc
poprawnie mj dysk.

Ps. Pojawila sie nowa wersja BIOSU na stronie ASUSa - zaraz ja chyba
wpakuje :) Az cud ze ASUS wsppiera tak stare plyty :)) Chwala mu za to :))

Pozdrawiam,
Marcin.