cups (bylo: Re: drukowanie)

On Fri, 18 Oct 2002 17:37:21 +0200 Bogusław Olszewski
<bogus@netpol.one.pl> wrote:
<cut>
> Sorki za zmiane tematu ale tez uzywalem roznych filtrow itp. do
> momentu zobaczenia cups'a. Szczerze polecam.

To skoro juz na cups'a zeszlo to chcialbym sie dowiedziec, czy to taka
jego uroda, czy tez problem z moja konfiguracja. Otoz nie mozna
zatrzymac drukowania dokumentu, ktory jest juz przesylany do drukarki. W
tle chodza procesy: cupsomatic i parallel i dopiero ich reczne zabicie
(wymaga uprawnien roota :( ), powoduje zatrzymanie drukowania.

HP DeskJet 610C
 dpkg -l | grep cups
ii  cupsomatic-ppd 0.20010420-4
ii  cupsys         1.1.14-3