Re[2]: witam

Witaj Zieba,

W Twoim li?cie datowanym 16 pa?dziernika 2002 (14:51:32) mo¿na przeczytaæ:

Podczas rozpoczecie standardowej instalacji woodego (wg Linux +
special) czyli uzywajac tasksela wyskakiwaly erory zwiazane z
instalacja kdelibs3 a nastepnie z pozostalmy pakietami zwiazanymi z
kde. Podczas prob ponownej instalacji nadal mi zglaszalo ten blad
instalacji i nie chcialo dalej. To tyle na razie :)
--
Pozdrowienia,
 radosny                            mailto:radosny@corinfo.pl