Re: Fw: znowu xy

> Jak już pisalem wcześniej: "dpkg-reconfigure xserver-xfree86" pomoże ci
> zacnie - masz po prostu nie do końca skonfigurowane X-y.

> Możesz wysłać mi pocztą -  w zamian mogę wysłać kartę, która na 100%
> działa poprawnie z X4 ;)

No w koncu dalem rade z tymi Xami thx wielkie wszystkim :)))
tylko teraz jest taki numer : jak dzialaja X-y to siec mi padla :((('
dzialala do czasu jak wszedlem do X-ow jako root , zobaczylem czy jest
wszystko dobrze odepbralem maile sprawdzilem cos na stronce
i wyszedlem na kwilke do windows XP
resetnolem kompa wszedlem do Debiana ,pod X-y jako zwykly user i zero sieci
net zdechl kaplica kapota
karte widzi tak jak widzial ustawienia te same we wszystkich plikach
a netu ani widu ani slychu
co moze byc przyczyna ????
hlp pls

BTW wiecie moze jak zaimportowac liste kontaktow Gadu-Gadu , AdressBook i
maile z outlooka???
chce kompletnie olac wyrob microshitu

z gory thx wielkie
pozdrawiam