Re: MRTG + skalowanie wykresow ...

Witajcie.

On Mon, 14 Oct 2002, Robert Pyciarz wrote:
> A po co tak czarowaæ? Ustaw w³a¶ciwe MaxBytes - wykresy bêd± skalowane
> automatycznie je¶li nie ustawisz parametru Unscaled.

Otoz wlasnie nie prawda.
Jezeli powiedzmy sledze ilosc nawiazanych polaczen i wartosc oscyluje
powiedzmy w okolicach 2000 to gdy ustawie na wartosc 1000 to mi obetnie i
nie bedzie skalowal.

Juz problem rozwiazalem. Zainstalowalem stare MRTG :(
To dziur security chyba nie ma ?

Pozdrawiam,
Marcin Bednarz.

Ps. Co do snmp nie uzywam tego wiec nie jestem w stanie pomoc (chociaz
kiedys tym sie bawilem ale to bylo daaawno). Bo dziurach security
zrezygnowalem.
A zwykle mrtg dziala bardzo prosto wystarczy ze w target dasznp:
Target[cokolwiek]: `w lewych uszach skrypt `
.. skrypt ktory zwraca 4 wartosci (min 2, max nie pamietam) np:
100
130
hehe
bleble
wowczas to 100 bedzie rysowane na zielono a 130 cza niebiesko. Tekst heh
ibleble pojawi sie na tytule jako data i nazwa serwera. W starych mrtg
wymagane bylo aby to bleble bylo jednoczesnie nazwa targetu tzn tutaj
"cokolwiek"
WAZNE dla NOWICJUSZY w MRTG:
Jak sprawdzasz czy wykresy dzialaja czy nie to odczekaj minimum 2 straly -
czyli powiedzmy te 10 minut. Dopiero po drugim strzale rysowane sa
poprawne wartosci !

Heh to Ps wyszlo wieksze niz myslalem.