Re: problem z neostrada plus

On Thu, 17 Oct 2002, bieniu@gras.poznan.pl wrote:

> ale dziwnie si ezachowuje:
> www nie wchodza, cala reszta gg, icq, dzialaja
> dziwne zachowanie jeszcze ftp i ssh
> jak lacze si ez putty gdzies na konto po ssh i tam np wpisze komende pine
> to juz zawiesza si epolaczenie.
Problem najprawdopodobniej leży w mtu. Walczyłem z tym jakiś czas temu,
ale nie miałem okazji sprawdzić do końca. Sugerowane rozwiązanie to
przestawienie mtu wewnętznej karty na 1452, i ustawienie takiego właśnie
mtu na maskowanych komputerach. Jeśli chodzi o linuksa będzie to w miarę
proste, przy windowsach jest o tyle kłopotliwe, że trzeba dodać wpisy
do rejestru w dodatku w każdym windowsie inne. Konkretne klucze
są gdzieś na sieci w pliku mtu_issues.html (nie pamiętem niestety
źródła). Gdyby nie udało ci się znaleźć poszukam u siebie. I będę
wdzięczny za informację jak się eksperyment udał :-)

Pozdrawiam,
JA